اسمس دلتنگی

hasti

 

تمام برگ های دفترم تمام شد
قلمم به پایان رسید
دستم سست شد
چه سرمشقی دادی به من ...؟
هنوز هم می نویسم :
" دل دادن خطاست "


**********************


ای کاش
نبودنت را با خود برده بودی


**********************

ببین هیچی نگو
فقط یه دقیقه بیا بشین اینجا
کنارم
دلتنگم
همین....

 


**********************

مـهـربـانـی تـا کـــــــی ؟؟
بـگـذارسـخـت باشم و سـرد !!
بـاران کـه بـاریــد ... چـتـر بـگـیـرم و چـکـمـه !!!
خـورشـیـدکـه تـابـیـد ... پـنـجـره ببـندم و تـاریـک !!!
اشـک کـه آمـد ... دسـتـمـالـی بـردارم و خـشـک !!!
او کـه رفـت نـیـشخـنـدی بـزنـم و سـوت . . .

**********************
انقدر از تنهایی نترس. تو تنهایی وارد این دنیا شدی.

**********************

از بزرگی پرسیدن خوش می گذره؟؟
-گفت خوش میگذره مال قدیم بود ، الان دیگه فقط خوشیم که می گذره... .

**********************

وقــتـی ازم مــی پـرسی که خوبـی و من میگم: ای بد نیستم..
یعنی بدم !
خیلی هم بدم !!
پس نگو خدا رو شکر !


خَستــــه ام....!
امــــا تَحمـُـــل مـی کُنــم...
خُــــدایـــا روزِگـــارت با من و احساسم بـَــد تـــا کـــرد...!



خدایا؛
دلم را آنانی می شکنند؛
که هرگز دلم به شکستن دلشان راضی نمی شود ...!


این روزهـــــــــــا شیشه شدم . . .
زود می شکنم ....... اما . . . . نا جور می بُرم !!!!


امان از این بوی پاییز و آسمان ابری
که آدم نه خودش میداند دردش چیست
و نه هیچ‌کس دیگری ...............
فقط میدانی که هر چه هوا سردتر میشود
دلت آغوش ِگرمتری می خواهد...!



نیازی نیست انسانِ بسیار بزرگی باشی....
تنها "انسان" بودن کافیست.
"انسان" بودن نهایت بزرگی است.
میتوان ساده بود و انسان بود.
به همین سادگی.


« یا رب تو به فضل خویش دلشادم کن
گشتم ز گنه خراب آبادم کن
بگریختم از درگه تو یک چندى
بد کردم و بازگشتم آزادم کن»



اینجا در دنیای من گرگ ها هم افسردگی مفرط گرفته اند
دیگر گوسفند نمی درند
به نی چوپان دل می سپارند و گریه می كنند...



عشق مثل عبادت كردن می مونه
بعد از اینكه نیت كردی دیگه نباید به اطرافت نگاه كنی . . .




خدایا ،
دیگر بریده ام . . .
"چند بغض . . . به یک گلو . . .



اونـــی کـــه بـــا اینکــه میـــدونــه نــاراحـــت میشـــی راستـشـــو میـگــه
سگش شرف داره به اونی که مثل سگ دروغ میگه !



سیگار اول صبح یعنی ،
یا فوق‌العاده خوشحالی
یا اصلاً نخوابیده‌ای . . . !!



سلامتی اونایی که
درد دل همه رو گوش میدن
اما معلوم نیس خودشون کجا درد دل میکنن . . .


چ تلخ است بازی روزگار...!یک روز هستی و روز دیگر ب یک خطای کوچک می خواهند ک نباشی....ای کاش ب جای ما خطاهایمان ب فراموشی سپرده می شد
                                                                                                                                                                                                                

روی قلبی نوشته بودن شکستنی است ؛ مواظب باشید !!!
ولی من روی قلبم نوشتم شکسته است ، راحت باشید !
.
.

.
چه شباهت متفاوتی بیت ماست ، تو دل شکسته ای ؛ من دلشکسته ام !


.
.

.
حرفی نزنی ! طاقت جنجال ندارم / بدجور شکسته ست دلم حال ندارم
درهای قفس باز و دلم عاشق پرواز / از حس پریدن پرم و بال ندارم
.
.

.

میخواهم فاصله ها را بشکنم تا به تو برسم ، ولی افسوس فاصله ها درست برعکس دلها شکستنی نیستند !!!

.

.

.
آفتاب پنجره را میشناسد حتی اگر بسته باشد
مهتاب به دیدارم می آید حتی اگر خسته باشد
دل هوای تو میکند حتی اگر شکسته باشد
.
.
کاش میشد عشق را آغاز کرد / با هزاران گل یاس آن را ناز کرد
کاش میشد شیشه غم را شکست / دل به دست آورد نه اینکه دل شکست
.
.
دلم شکسته تر از شیشه های شهر شماست / شکسته باد آنکه دلش این چنین می خواست
.
.
دلی که شکستی را گچ چاره نکرد ، گِل گرفتمش !
.
.

خوشا از بند دام عشق رستن / ز دست بی وفایان دل گسستن
نصیب این دل وامانده این شد / شکستن هی شکستن هی شکستن
.
.
آه از این دل ، آه از این جام امید / عاقبت بشکست و کس رازش نخواند
چنگ شد در دست هر بیگانه ای / ای دریغا کس به آوازش نخواند
.
.
در انتظار دیدنت به دشت غم نشسته ام / رها نکن دل مرا ، بیا که دل شکسته ام
.
.
هر جا دلت شکست ، قبل رفتن خودت جاروش کن تا هر ناکسی منت دستای زخمیشو رو سرت نذاره !
.
.
دلم ز نازکی خود شکست در غم عشق / وگرنه از تو نیاید که دل شکن باشی
.
.
تو را با دیگری دیدم که بی من شادمان بودی / گمانم بود بی احساسی و تو بیش از آن بودی
رها کردی مرا رفتی ، شکستن بود تقدیرم / تمام فکر من هستی ، به فکر دیگران بودی
.
.
دست بردار از این جنگ نا برابر
دل سنگ تو همیشه برنده است ، دل تنگ من همیشه شکسته
.

              


.
من همین یک دانه دل دارم بفرما بشکنش / کوزه ای از آب و گل دارم بفرما بشکنش
تو سبوی آرزوهای مرا بشکسته ای / هرچه بادا باد ، این هم دل ، بفرما بشکنش
.
.
خدایا به آنان که ادعای عاشقی تو را دارند بیاموز که بزرگترین گناه شکستن دل آدمیان است !
.
.
کاش میشد بعضی ها کمی انسان بودند و چشمان کور خود را باز میکردند و اگر شهامت داشتند دل انسانها را با شکستن دل دیگر انسانها مثلا شاد نمیکردند !
.
.
شکستن یک دل چقدر قدرت میخواست که پنداشتی تو قویترین بودی ؟
.
.
رفتنت آغاز ویرانیست حرفش را نزن / ابتدای یک پریشانی است حرفش را نزن
دوست داری بشکنی قلب پریشان مرا / دل شکستن کار آسانیست حرفش را نزن
.
.
اگه یه وقت دلمو شکستی فدای سرت ! فقط کفش بپوش که شکسته هاش تو پات نره
.
.
بشکست دلم ، کسی صدایش نشنید ؛ آری دل من بیصدا می شکند !
.
.
ستاره ها وقتی میشکنن میشن شهاب / اما دلی که میشکنه میشه یه سوال بی جواب
.
.
دیگه تو رو ندارم ، تو رو از من گرفتن / گفتن فراموشت کنم ، منو دست کم گرفتن
گفتن که عشق تو کجا لایق عشق اون میشه ؟ / گفتن برو که عشق اون ، قسمت دیگرون میشه

نگاهی
هرس کن
علف های هرز دل تنگی ام را…
::
::
صدای گامهای تو ضربان زندگی من است
با من راه بیا ، هنوز تشنه ی زنده بودنم…
::
::
بهانه های دنیا تورا از یادم نخواهند برد
من تورا در قلبم دارم نه در دنیا
::
::
عشق یک چرخه است:
وقتی عاشق می شوید، صدمه می بینید
وقتی صدمه می بینید، متنفر می شوید
وقتی متنفر می شوید، سعی می کنید فراموش کنید
وقتی سعی می کنید فراموش کنید، دل تنگ می شوید
وقتی دل تنگ می شوید…
در نهایت دوباره عاشق می شوید
::
::
سعی کن دراین دنیا خودت باشی
دیگران به حد کافی هستند
::
::
امروز و فرداهایم، پس فرداها، همه و همه
خراب شده اند
بعد از تو…
برگرد
::
::
ﻏﺮﻳﺒﻪ ﺑﻮﺩﻯ ﻭﺍﺳﻪ ﻣﻦ
ﺍﻣﺎ ﺷﺪﻯ ﻋﺰﻳﺰ ﻣﻦ
ﺗﻮ ﻟﺤﻈﻪ ﻫﺎﻯ ﺑﯽ ﮐﺴﻰ
ﺗﻨﻬﺎ ﺗﻮﯾﻰ ﺭﻓﻴﻖ ﻣﻦ
::
::
نظر می رسد که زندگی بی تو
یعنی هیچ
حالا که رفتی
فهمیدم که فقط به نظر می رسید
::
::
هر جا که می بینم نوشته است :
”خواستن توانستن است ”
آتش می گیرم !
یعنی او نخواست که نشد ؟
::
::
انسان ها عموما دو دسته اند :
تو و بقیه …
::
::
من به جای خالی اش بیشتر از خودش عادت کرده ام . . . اعتراف تلخیست…!!
::
::
عشق چیست ؟
صاعقه ایست بین دو نگاه !
پس از آن بارش باران محبت در دل ها . . .
::
::
آدم باید یک “تو” داشته باشه که هروقت از همه چی خسته و نا امید بود، بهش بگه :
مهم اینه که تو هستی ! بی خیال دنیا…
::
::
نمیدانم رفتی یا فرار کردی…
بعضی ها می روند تا فرار نکرده باشند،بعضی ها فرار می کنند تا نرفته باشند…
ساده تر بگویم نیستی!
::
::
دوست داشتن یک نوع باوره ؛ خوش به حال آن باوری که صادقانه باشد . . .
::
::
باور کن “عین” و “شین” و “قاف” جدا از هم که باشند هیچ خاصیتی ندارند !
اما در کنار هم ، معجزه می آفرینند! درست مثل من و تو !
::
::
یادمان باشد قصه کودکمان را با یکی بود یکی نبود شروع نکنیم ؛ از همان اول بیاموزیم که اگر یکی نباشد دیگری هم نیست . . .
::
::
تنهایی ام را کســی شریک نیست
مطمــــئن باش
دستِ احتــــیاج به سمت ِتــــو که هیـــچ
به سمت ِ خودم هم دراز نخواهم کرد…
شایـــد کــه تنهایی هایم
از تنهایی دق کنــــد…
::
::
خدا را در قلب کسانی دیدم که بی هیچ توقعی ، مهربانند و تو بی توقع ترینی !
::
::
یک یاس سفید در رنگ امید با هر چه وفاست از سوی خدا تقدیم تو باد . . .
::
::
به وسعت ندیدن نگاهت خسته ام،چگونه بشکنم ثانیه های سنگین دوری ات را…
::
::
میگن پا ستون بدنه انسانه ، ولی هیچکس نمیدونه ستون زندگی من فقط “تویی”
::
::
دلتنگی یعنی اینکه دقیقه به دقیقه گوشیتو چک کنی و وانمود کنی داری ساعت گوشیتو میبینی…
::
::
هر وقت به دوست داشتن فکر میکنم ، ابدیت و تمامی ش ها با نام تو بر سینه‌ ام سنجاق می‌ شود . . .
::
::
برایت نمیمیرم، برایت میمانم، میمانم تا آنجا که آخر دنیاست…
::
::
اگر دلت گرفت سکوت کن !
این روزها هیچ کس معنی دلتنگی را نمیفهمد! 

                                                                                                                                                                           

 


نظرات شما عزیزان:

ati
ساعت19:55---14 ارديبهشت 1392
khob boood

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 2 فروردين 1392برچسب:: sms غمگین, آف عاشقانه دلشکسته, اس ام اس احساسی, اس ام اس برای لحظات ناراحتی, اس ام اس برای یه داغون, اس ام اس جدید غمگین و دل شکسته, اس ام اس داغ, اس ام اس داغون و دلشکسته, اس ام اس دل شکسته, اس ام اس دل شکسته آذر 90, اس ام اس دل شکسته بهمن 90, اس ام اس دل شکسته دی 90, اس ام اس دلتنگی, اس ام اس دلتنگی 1390, اس ام اس دلتنگی 90, اس ام اس دلتنگی بهمن 90, اس ام اس دلتنگی بهمن ماه, اس ام اس دلتنگی و غمگین, اس ام اس دلشکسته آذر 90, اس ام اس دلشکستگی 90, اس ام اس دلگیر, اس ام اس روز, اس ام اس روزگار بی وفا, اس ام اس زیبای غمگین و دل شکسته, اس ام اس عاشقانه, اس ام اس عاشقانه دل خرد, اس ام اس عشقولانه دل له شده, اس ام اس غمگین, اس ام اس غمگین آذر 90, اس ام اس غمگین بهمن 90, اس ام اس غمگین دی 90, اس ام اس قشنگ غمگین و دل شکسته, اس ام اس ناراحت, اس برای کسی که دلتو شکسته, اس دل شکسته, اس غمگین, اسمس دل شکسته, اسمس غمگین, جدیدترین جملات عاشقانه, جملات زیبای غمگین, خودموخودت, دل شکسته, دلتنگی, دوبیتی دل شکسته, دوبیتی غمگین, شعر دل شکسته, شعر غمگین, عاشقانه, عشق, فارس نویس, متن غمگین و گریه آور, متن کوتاه با موضوع دلشکسته, متنهای عاشقانه دل شکسته, مسیج دل شکسته, مسیج غمگین, نوشته عاشقانه غمگین و کوتاه, نوشته های کوتاه در مورد دل شکسته, پیامک برای وقتی که دلت شکسته, پیامک دل شکسته, پیامک غمگین, پیامک و مسیج خسته و دلشکسته, گلچین اس ام اس عاشقانه, یه اس ام اس خراب عاشقانه, یه اس اسمس دلتنگی باحال ,اسمس دل تنگی,92,ام اس خسته, یه اس ام اس دل شکسته92, یه اس ام اس غمگین, یه اس ام اس ناب عاشقانه,ساعت15:18توسط amir | |